هر شرکت یا کارخانه‌‌ی معتبری برای اطمینان دادن به مشتری خود، محصولات و خدمات خود را شامل کارت گارانتی یا ضمانت نامه می‌کند. ظروف نچسب کویر یزد هم تمام محصولات تولیدی خود را مشمول گارانتی کرده است.

گارانتی یا ضمانت نامه چیست؟

اصطلاح «ضمانت نامه یا گارانتی» به عنوان یک پشتوانه برای محصول یا خدمات ارائه می‌شود. در حقیقت با این پشتوانه صاحب کسب‌وکار متعهد خواهد شد، در صورت بروز مشکل و نقض ادعای خود درباره‌ی محصول یا خدمت ارائه شده، کالا را تعویض یا تعمیر کند و در بعضی موارد کل هزینه یا بخشی از آن را به مشتری پرداخت نماید. به این ترتیب صاحب کسب‌وکار از مشتری دلجویی خواهد کرد، همچنین به مشتری اطمینان می‌دهد که از او حمایت می‌کند.

گارانتی یا ضمانت نامه محصولات ظروف نچسب کویر یزد

محصولات ظروف نچسب کویر از زمان خرید شامل 12 ماه گارانتی تعویض خواهد بود.

مواردی که گارانتی پذیرفته می‌شود:

در صورتی‌که مشکل و ایراد از طرف کارخانه باشد، گارانتی یا ضمانت نامه‌ی تعویض برای شما فعال خواهد شد.

مواردی که مشمول ضمانت نامه یا گارانتی نمی‌شود:

  • هرگونه استفاده ناصحیح و نامناسب از ظرف مانند
  1. شستن ظرف با وسایلی مانند سیم ظرفشویی و اسکاج
  2. استفاده از وسایل نوک تیز مانند چاقو
  3. و …
  • تغییر یا آسیب به رنگ پشت قابلمه

گارانتی قطعات مصرفی:

قطعات مصرفی مانند دسته، دکمه، درب شیشه‌ای شامل ضمانت 10 ساله خواهند بود.

کارت گارانتی یا ضمانت نامه محصولات ظروف نچسب کویر یزد

کارت ضمانت یا گارانتی در داخل جعبه هر محصول قرار گرفته است که با مطالعه‌ی دقیق آن، می‌توانید با تمام شرایط گارانتی محصول آشنا شوید.

خرید از فروشگاه اینترنتی شرکت ظروف نچسب کویر یزد:

شرکت ظروف نچسب برای راحتی مشتریان خود که از سراسر کشور هستند، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود کرده است. شما با وارد شدن به سایت فروشگاه، می‌توانید خریدی آسان و با صرفه را تجربه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

سبد خرید