رویه ارسال سفارش، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سوالاتی است که مشتریان بعد از ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی ظروف نچسب کویر از ما می‌پرسند. در اینجا سعی شده است تا شما را با رویه ارسال سفارش به طور کامل آشنا کنیم.

زمانی که سفارش شما ثبت شد، کد ثبت سفارش به شماره تلفن همراه ثبت شده در پنل کاربری، ارسال خواهد شد. شما از طریق این کد می‌توانید ظروف خریداری شده‌ی خود را از فروشگاه دنبال کنید. برای آشنایی با نحوه‌ی ثبت سفارش اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی سفارش شما را با دقت و وسواس خاص بسته‌بندی می‌کند تا به اداره پست تحویل دهد.  با تحویل بسته‌ به اداره پست،  کد رهگیری پستی برای شما ارسال خواهد شد. با این کد شما می‌توانید، روند ارسال سفارش خود را در اداره پست پیگیری نمایید. به طور معمول بسته بعد از 3 الی 4 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

فراموش نکنید، شما نباید هیچ هزینه‌ای برای ارسال سفارش خود پرداخت کنید.

نکته‌ی مهم: بسته فقط از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد و فروشگاه اینترنتی ظروف نچسب کویر هیچ پیکی برای ارسال مستقیم ندارد.

به این ترتیب، شما قادر خواهید بود، با اطمینان از هرجای ایران، سفارش خود را  بدون هیچ هزینه‌ی مازادی  ثبت کنید و با آرامش خاطر منتظر دریافت سفارش خود باشید.

احترام به مشتری و کسب رضایت آن، همچنین خریدی آسان و بدون دغدغه جزو اصلی‌ترین اهداف فروشگاه کویر یزد است.

اگر باز هم سوالی در مورد رویه ی سفارش کالا دارید، همین جا و زیر همین مطلب بپرسید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده شود.

 

 

سبد خرید