باشگاه مشتریان چیست

به باشگاه مشتریان خوش آمدید

فروشگاه اینترنتی ظروف نچسب کویر به منظور احترام به مشتریان خود و قدردانی از آن‌ها اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کرده است. با عضویت در این باشگاه می‌توانید از  امکانات و امتیازات ویژه‌ی آن بهره ببرید. 

برای خرید از فروشگاه، شما باید در ابتدا عضو فروشگاه اینترنتی شوید. برای آشنا شدن با نحوه‌ی عضویت در سایت، اینجا کلیک کنید. با ثبت نام و عضویت در سایت، شما به جمع مشتریان ما در باشگاه محتوا اضافه خواهید شد.

با عضویت در سایت، مبلغ 200،000 ریال به عنوان جایزه به شما تعلق می‌گیرد و به کیف پول شما اضافه خواهد شد که در خریدهای بعدی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

بعد از هر بار خرید سرویس قابلمه و سرویس تابه، 10 درصد از مبلغ کل سرویس، به کیف پول شما افزوده می‌گردد و کیف پول شما برای خریدهای بعدی شارژ خواهد شد.

همچنین با خرید هر سری از محصولات تکی ظروف نچسب کویر، 5 درصد از مبلغ کل خرید به کیف پول شما، در باشگاه مشتریان اضافه می‌شود. 

در نتیجه به همین راحتی و با هر بار خرید از فروشگاه اینترنتی ظروف نچسب کویر، مبلغی به عنوان هدیه از طرف ظروف نچسب کویر به شما اهدا خواهد شد.

نکته‌ی خیلی مهم: در زمان فروش ویژه و جشنواره‌های فروش، شرایط خرید باشگاه مشتریان حذف خواهد شد.

برای بهره‌مندی از این شرایط بسیار عالی و خوب، هر چی سریع‌تر در فروشگاه اینترنتی عضو شوید. اگر سوالی برای شما پیش آمد، لطفا زیر همین مطلب کامنت کنید یا در اینستاگرام به ما دایرکت دهید.

 

سبد خرید